Thursday 5 March 2015

savor the spring


I wake up at six a.m. and meet the sun. every morning it wakes up earlier and earlier. leisurely spring is coming.

during the last 3 weeks these treasures adorn our living room. I caught this shot that saturday when we had returned from the forest. unfortunately my sight almost does not stop at this corner at the last days..
yes, I lose my balance again.
this bad habit to work hard returns each time, when it seems that you had found peace. my first wobbly victory has been quickly dispelled ) 
just slow down and raise own head
***
I am igniteing the oil with the scent of pine needles and opening the window.
it's so unusual - this spring has another taste.



я прокидаюся о шостій і зустрічаю сонце. щоранку воно прокидається все раніше і раніше. наближається некваплива весна.

вже протягом останніх 3 тижнів ці скарби прикрашають нашу вітальню. я зробила цей кадр тієї ж суботи, коли ми повернулися з лісу. на жаль, мій погляд майже не зупиняється на цьому куточку останні дні..
так, я знову втрачаю рівновагу.
ця погана звичка багато працювати переважає кожен раз, коли здається, що ви віднайшли спокій. моя перша хитка перемога швидко розвіялась)
просто необхідно сповільнити темп і підняти голову
***

я запалюю олію з ароматом хвої і відкриваю вікно.
так незвично - ця весна має зовсім інший смак.

No comments:

Post a Comment