Tuesday 24 February 2015

don’t worry about mistakes


I've returned to the throwing wheel.
each time I try not to repeat my previous mistakes. because something that yesterday seemed to be insignificant, today shows you as a beginner.
this vase should have been crumpled in a lump of raw clay, but I could not do it.
I've stopped the wheel and looked at this. its alive form was the closest for me then all my works.
I allowed myself to enjoy this mistake, because at the next time it probably will not


я знову повернулась до роботи за гончарним колом.
і з кожним разом я намагаюсь не повторювати своїх минулих помилок,
адже те, що ще вчора здавалась незначним, сьогодні видає тебе як початківця.
ця ваза мала бути зім'ята в клубок сирої глини, але я не змогла. я зупинила коло і ще раз подивилась на неї. її жива форма видалась мені найближчою з усіх моїх робіт.
я дозволила собі насолодитись цією помилкою, тому що наступного разу її вже може не бути

1 comment: